pondelok - piatok:
sobota - nedeľa:
sviatky:

 6:00 - 21:00
 8:00 - 21:00
 8:00 - 21:00

OC Laugaricio /1. poschodie/
Belá 7271, Trenčín

tel.: 032 64 21 006
mobil: 0911 01 44 55

Skupinové cvičenia

 

 

 

Rozvrh a rezervačný systém skupinových cvičení nájdete TU

 

Spinning Ivana  

SPINNING - Ivana

Spinning je aeróbne cvičenie, bicyklovanie v rytme hudby. Nezáleží na veku, nezáleží na kondícii. Pri spinningu si každý môže zvoliť záťaž podľa svojich možností. Stačí vedieť bicyklovať. Príďte si zlepšiť svoju kondíciu cvičením, pri ktorom nezaťažujete svoje kĺby a pritom si precvičíte všetky partie svojho tela.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tibor new plagat 1.5.16

 

KRUHÁČ-TABATA - Tibor

pri tomto type tréningu sa cvičí „do kruhu“ na určitý počet stanovíšť, na čas alebo na opakovania. Cvičenie sa vykonáva s posilňovacími pomôckami, prípadne s váhou vlastného tela. Na tejto hodine sa využívajú prvky Tabaty. Tabata tréning zaručí lepšiu kondíciu a postavu, je to cardio cvičenie, ale má v sebe niečo viac... Cvičenie je vhodné pre ženy a mužov bez rozdielu veku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zuzka upravene

 BODY FORM - Zuzka M.

Jedná sa o vysoko efektívny tréning určený pre každého kto chce schudnúť a spevniť si svoju postavu. Jedinečnosť Bodyform-u spočíva v tom, že sa cvičí na trampolínkach a tým sa zaručuje nízke opotrebovanie kĺbov. Lekcia Bodyform prebieha v sprievode motivačnej hudby. Pozostáva z rozcvičky, krátkeho dynamického strečingu a následne sa v intervaloch rotuje po jednotlivých stanoviskách, pričom každé stanovisko sa zameriava na inú svalovú skupinu. Záver je venovaný dôkladnému strečingu s prvkami jogy a pilatesu.

BRUCHO A ZADOK

cvičenie je vhodné prevšetky vekové kategórie. Ide o Kondično-posilňovacie cvičenie zamerané na problematické partie tela- brušné svalstvo a sedacie svaly. Pri tréningu sa využívajú aj rôzne pomôcky- stepy, jednoručky atď. Vďaka intervalovému tabatovému cvičeniu sa okrem spevnenia tela zlepší aj kondícia a vytrvalosť. 

DEEP WORK

deepWORK® je atletický, jednoduchý, náročný, jedinečný a úplne iný cvičebný program v porovnaní so všetkými známymi tréningovými konceptami – tréning piatich elementov plný energie! deepWORK® je založený na princípe Yin a Yang. Lekcia začína pomalým tempom a postupne prechádza do rýchleho, dynamického a opäť sa vracia do pomalého tempa. Záver patrí relaxácii.

 

 

Bootcamp Ďuri

 BOOTCAMP

Juraj

Je to intenzívny skupinový tréningový program zameraný na rapídne spaľovanie tukov, formovanie postavy, posilňovanie svalov a kĺbov. Energické tréningové metódy v indoor prostredí ti pomôžu dosiahnuť požadované ciele tým najrýchlejším spôsobom.tak, aby bol čo najefektívnejším a motivačným programom pre získanie komplexnej fyzickej kondície. Bootcamp je predovšetkým výzva zmeniť životný štýl a pripojiť sa ku skupine ľudí, pre ktorých je pohyb každodennou radosťou.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 mato april

 

KRUHOVÝ TRÉNING

tréning pozostávajúci z desať a viac stanovíšť, kde cvičí sa od 20-30 sekúnd v plnom tempe na každom jednom z nich. Po odcvičení  jedného cviku nasleduje rýchly presun na druhý až pokiaľ neodcvičíte celé kolo. Potom nasleduje cca 2 minutova prestávka a ide sa opäť. Výhodou tohto typu tréningu je použitie akýchkoľvek pomôcok a rôznorodosť cvikov. Pri tréningu sa zapája cele telo.Cvičenie je vhodné pre ženy a mužov bez rozdielu veku.

PUMP & POWER

dynamicko - posilovacie cvičenie pri skvelej hudbe,  založené na spaľovanie tuku, spevnenie, tvarovanie postavy a zvýšenie kondície. Výhodou tohto cvičenia je komplexnosť precvičenia celého tela, nie iba jeho určitej časti, kde práve to je najdôležitejšie pri dosiahnutí vašich cieľov. Cvičenie spočíva v zmenách tempa a udržania optimálnej tepovej frekvencie. Cvičí sa s tipom rôznych pomôcok ako sú fitlopty, jednoručné činky, stepy, tyče s kotúčmi, overbally atd...

 

 

 

Body pump do formy Katka

 

BODY PUMP - Katka

posilňovacia lekcia, zameraná na spevnenie a vyformovanie svalstva celého tela pomocou špeciálnych tyčí a činiek. Cvičenie je vhodné pre ženy a mužov bez rozdielu veku.

DO FORMY/INTERVALOVÝ TRÉNING

cvičenie je vhodné prevšetky vekové kategórie. Zostava cvikov vykonávaných v 30 sekundovych intervaloch zameraných na zvýšenie kondice, posilnenie a spevnenie celého tela. Pod do formy - tréning pre guľatý zadok, ploche bruško a pevne ramena. 

TOTAL BODY WORK

Total Body Work je ako stvorený pre tých, ktorí chcú napredovať a posilňovať svoje telá, ale posilňovňa im nevonia. Chcú trénovať v skupine ľudí a mať nad sebou trénera, ktorý ich bude viesť. Tréningy Total Body Work ti pomôžu spevniť celé telo pomocou cvikov s vlastnou váhou, čo pre tvoje kĺby nespôsobuje takú záťaž ako dvíhanie ťažkých činiek. Cvičenie posilňuje kardiovaskulárny systém, zlepšuje kondíciu, precvičuje veľké svalové partie a CORE, zvyšuje spaľovanie kalórii, zlepšuje držanie tela a formuje postavu. Trénuje sa na motivačnú workoutovú hudbu. Cvičenie je vhodné pre ženy a mužov bez rozdielu veku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Joga Zuzka

JOGA - Zuzka K. 

Joga je určený pre všetkých ľudí, ktorí majú chuť a radosť si dobre zacvičiť, spraviť niečo užitočné pre svoje zdravie, telo, dušu a myseľ. Jogu môžu začať cvičiť aj začiatočníci, bez ohľadu na pohlavie či vek. Ake su benefity tohto obľúbeného mind & body cvičenia?Zlepšuje držanie tela a pohybovú koordináciu, má pozitívny vplyv na telesnú kondíciu, silu, flexibilitu. Zameriava sa na správne dýchanie a upokojujúce techniky dýchania, harmonizuje telo a dušu, nabíja pozitívnou energiou. Pripraví Vaše telo na príjemné zvládnutie zimnej a jarnej únavy. Čo môžete očakávať na hodinách jogy? Na hodinách Vás budeme sprevádzať jogou od najzákladnejších pozícií postupne k zložitejším ásanám. Celá lekcia je koncipovaná podľa potrieb a možností cvičencov. Na svoje si prídu ľudia bez skúseností, ale aj so skúsenosťami. Budeme rešpektovať naše predispozície a prehlbovať ich. Dôraz dáme na sebauvedomenie svojho tela, nápravu pohybových vzorcov, strečing a posilnenie svalov a regeneráciu organizmu. Hodiny Jogy pre začiatočníkov Vás naučia ako správne vykonávať základy jogových pozícií, postavenie tela a vnímanie svalov, ktoré sa pri daných pozíciách zapájajú. Vysvetlíme si ako pôsobia jogové pozície na náš organizmus a naše zdravie (na trávenie, detoxikáciu, regeneráciu…).